UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

piątek, 4 maja 2012

Rozdział 23

Następnego dnia obudził mnie dzwonek w moim telefonie,spojrzałam na telefon,był to Justin:
-Halo-odebrałam zaspanym głosem
-Śpisz jeszcze.?-zapytał
-Nie,nie śpie..jest 5 nad ranem...ale nie śpie
-Haha
-Dobra,coś ważnego,że o tej porze dzwonisz.
-Taa....a właściwie to nie jest sprawa przez telefon,więc przyjdę do ciebie o 10:00
-I tylko po to dzwoniłeś...\?-byłam zła na Justina
-Nieeeeeee....jeszcze chciałem usłyszeć twój zaspany głos-Justin jest słodki
-Taa....Haaa...dobra pa-rozłączyłam się
"Teraz już nie zasnę"-pomyślałam,to było dziwne,ale jeżeli ktoś mnie obudził to potem nie umiałam już zasnąć,co miałam robić,też weszłam na twittera,miałam nadzieję że o tej godzinie nie zostanę obsypana wiadomościami od fanów,napisałam:
"Przed chwilką zadzwonił do mnie Justin i...mnie obudził.....JUSTIN! :P te amo...."
Nie myliłam się,nie zostałam obsypana wiadomościami od fanów,było tylko parę wiadomości typu "follow me...please" oczywiście naciskałam "follow",potem napisałam:
"#2HOURS unit #TheJustStarted"
Spoko...jeszcze po chwili zadzwonił do mnie Ryan:
-Yo,Ryan-odebrałam
-Za 2 godziny wychodzi twoja pierwsza płyta,pamiętasz dziś 1 maj.?
-Tak,tak wiem
-Za pół godziny po ciebie przyjadę jedziemy do  EMPIKU gdzie będą twoi fani,będziesz podpisywać płyty
-I ty dopiero teraz mi o tym mówisz...?
-Napisałem ci e-meila
-Sorry ni wchodzę ostatnio ma meila
-Dobra,ale powinnaś o tym słyszeć...mówili dużo razy o tym w TV i w necie dużo informacji o twojej wizycie w EMPIKU
-Dlaczego ja na to nie wpadłam-zażartowałam
-Dobra...a co do innych wizyt....za 3 dni The Just Started wychodzi w całej Europie i już ogólnie na całym świecie...więc ty jedziesz jutro do Europy dasz kilka pojedynczych koncertów....po podpisujesz płyty a potem jeździmy po radiach aby promować płytę....
-Nooooo dobra....-mówiąc to rozłączyłam się
Super wszystkiego dowiaduję się na końcu,weszłam też na meila i faktycznie była tam informacja od menagera,napisałam do Justin'a sms'a:
"Sorry....jak coś to przyjeżdżaj zaraz do Empiku"
Justin nic nie odpisał,więc chyba wiedział o co chodzi,szybko ogarnęłam się i napisałam do fanów:
"#1HOUR do #TheJustStarted ..... Kanada....fani....empik....zaraz spotkanie z fanami... #EXCITED"
Wtedy zadzwonił do mnie Ryan z informacja,żebym schodziła,zeszłam więc na dół wsiadłam do samochodu Ryan'a i pojechaliśmy w stronę Empiku.

Po paru minutach byliśmy na miejscu,przywitałam się z fanami i zagrałam pojedynczy koncert śpiewając "Dremas come true" z nadchodzącego albumu "The Just Started",po chwili na scenę dołączył do mnie Justin:
-Chcecie posłuchać Boyfriend & Girlfriend-fani oszaleli,nie wiedzieli jednak,że Boyfriend & Girlfriend to piosenka,z konsolety zaczęła grać muzyka a ja z Justinem na scenie zaczęliśmy śpiewać piosenkę,moim i Justina fanom bardzo się to podobało,dochodziła 7:00 Empik otwarty, "The Just Started" na półka sklepowych już nie tylko w Empiku,ale i w całej Ameryce Północnej,a za trzy dni na świecie.
Moi fani wbiegli do sklepu jak szaleni,zaczęli brać płyty z półek,przeznaczonych specjalnie na moją płytę,wykupili wszystko,jakby dla kogoś nie starczyło miałam jeszcze ze 200 egzemplarzy w zanadrzu,wtedy weszła ochrana,pilnowali abym mogła spokojnie wejść do sklepu,tak też się stało,zobaczyłam też,że na samym przodzie stoi 5-letnia dziewczynka ze swoją mamą,ona płakał,schyliłam się do niej i zapytałam:
-Jak się nazywasz.?
-Lena-odpowiedziała mała
-A dlaczego płaczesz.?
-Bo nie ma już twojej płyty,wszyscy wykupili.
-Chodź do mnie,pójdziesz ze mną a ja dam ci płytę,ale już nie płacz,bo ja też będę płakać
-Dobrze-Lena stała się szczęśliwa.
Przeszłam z nią całą drogę,dałam jej płytę,trochę z nią pogadałam,dałam jej mój autograf i szczęśliwa Lena poszła do domu,wtedy do podpisywania ustawiło się z 1000 moich fanów,z wszystkimi porozmawiałam i porozdawałam autografy.
Trwało to dosyć długo.

***
Po wyczerpującym podpisywaniu płyt w końcu skończyłam,wyszłam z Empiku a tam "zaatakowała" mnie grupka dziennikarzy,nie miała nic przeciwko odpowiadaniu na ich pytania:

Dziennikarz 1: Juliet pierwsze godziny sprzedawania płyt a masz już zanotowane ponad 2000 sprzedanych płyt
Ja:Tak,wiem i bardzo cieszę się z tego powodu,nie sądziłam,że tak będzie wyglądać moja kariera,to dzięki Justinowi
Dziennikarz 1,2,3,4,5, : Justin idzie do ciebie...
JB pocałował mnie w policzek
Dziennikarz 5: Justin jesteś dumny ze swojej dziewczyny.?
Justin: Jestem z niej bardzo dumny i cieszę się,a teraz przepraszamy,bo wraz z Juliet musimy iść
Justin uśmiechną się,ja też.
Gdy wsiadałam do samochodu tym razem od Justina,podeszła do mnie pewna kobieta:
-Telewizja MTV czy mogłabyś udzielić wywiadu dla naszej telewizji-zapytała
-Proszę skontaktować się z moim menagerem-dałam jej wizytówkę Ryan'a i wraz z JB pojechaliśmy do niego.

Po chwili byliśmy już na miejscu,Justin wziął mnie na rękach do jego domu i powiedział:
-Juliet kupiłem wille,czy chciałabyś w niej zamieszkać razem ze mną.
-Ale Justin,ja mam 17 lat
-Już za parę dni będziesz miała 18,to co.?
-Wiesz....mojej mamy prawie wcale nie ma w domu ciągle gdzieś wyjeżdża...ale wiesz muszę to przedyskutować z nią,ona jutro wraca,więc po moim przyjeździe z Bułgarii dam ci znać
-No nie ma problemu nie nalegam,choć nie będzie cię tylko 3 dni będę za tobą tęsknić
-Ja za tobą też skarbie
-Więc może spędzimy razem popołudnie,o 14:00 muszę iść do studia,nagrywać
-Nie ma sprawy
Wtedy usłyszałam dźwięk mojej komórki,był to numer którego nie miałam w kontaktach;
-Halo-odebrałam zdziwiona
-Siema tu Jordan,gadałaś ze mną wczoraj-odezwał się w słuchawce
-Cześć,skąd masz mój numer-poznałam go po milutkim głosie
-To jak,dasz się dzisiaj wyciągnąć do kina na 15:00
-Teraz jestem z moim chłopakiem,jeszcze dam ci znać
-Okej...-i rozłączył się
Justin od razu chciał wiedzieć z kim rozmawiałam:
-Kto to był-zapytał
-Jordan...rozmawiałeś z nim wczoraj..to ten który również się za mną wstawił
-A ten...co chciał/?-Justin ciągle się dopytywał-on jest fajny gadałem z nim jeszcze jak na ciebie czekałem
-Pytał czy nie wyjdę z nim do kina dzisiaj,ale chyba nie,wolę być z tobą
-A na którą
-Na 15:00
-To idż,jak chcesz...
-Nie będziesz zazdrosny.?
-Nie...bo wiem że to fajny gościu i tylko cię lubi...no twój fan,ale wiesz on jest fajny
-No dobra...
Wzięłam telefon i powiedziałam Jordanowi iż mogę z nim iść ale na 16:00 i nie do kina....nie była co to końca przekonana co do niego,niby był fajny mi i Justinowi się tak wydawało...ale nie wiadomo co on kombinuje:
-Justin jesteś pewny co do Jordana
-Tak,jestem,a teraz chodźmy już.
Tak więc poszłam z Justinem najpierw do kina,a potem do restauracji,spędziłam z nim naprawdę miła popołudnie.Dochodził już 14:00:
-To pa kochanie,widzimy się wieczorkiem-powiedział Justin-tak...to znaczy o 20:00.
-A gdzie idziemy...?-dopytywałam
-Niespodzianka-mówiąc to Justin lekko zbliżył się do mnie szepcząc mi na ucho:
-To już czas...kocham cię-wtedy wymieniłam z nim pierwszy pocałunek w usta,bo zawsze w policzek było.
-Też cię kocham....
Justin zawiózł mnie do domu,a on sam pojechał do studia.

W domu przyszykowałam się na spotkanie z Jordanem,nie widziałam większej potrzeby długiego szykowania się,ale dopiero o 19:00 muszę się wyszykować,bo o 20:00 mój kochany Justin szykuje mi niespodziankę,wtedy ktoś zapukał do drzwi,był to Jordan:
-Siemka-zaczął
-Cześć
-Więc,skoro nie chcesz iść do kina pójdziemy do Wesołego Miasteczka
-Okej...-podobał mi się jego pomysł-ale wiesz do 19:00 muszę być w domu
-No dobra jeśli nalegasz.
Obojga w super nastrojach pojechaliśmy do wesołego miasteczka.
___________________________________________________________
Długi rozdział....ale już przeszło 12 dni nie napisał nic to musi być długi...;P wszystko dla was
Komentujcie to znak,że chcecie czytać.

5 komentarzy:

  1. świetny rozdział ;D z niecierpliwością czekam na nn :)
    oczywiście nadal chce być informowana
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ; )
    tylko troche efekt psuje brat kropek , znaków zapytania. ale ok ;) fajny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się podoba :D
    muszę poczytać od początku , ale na razie mam książkę do czytania , więc może za kilka dni .
    obiecałam skomentować i tak zrobiłam ;>
    ogólnie blog mi się podoba ;P
    @PolishShawty1

    OdpowiedzUsuń
  4. coś czuje, że Jordan czy jam mu tam coś odwali. xd
    @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń
  5. suuper . ja już tu nie wiadomo co wyprawiałam bo czekałam na rozdział . super jest . Mam nadzieję że szybko się pojawi nn . ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.