UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

czwartek, 12 kwietnia 2012

Rozdział 21

Parę dni później Selena przestała już do mnie dzwonić,odczepiła się również od Justina,a i z moją ręką było już wszystko dobrze,cieszyłam się,bo w końcu mogłam kontynuować nagrywanie piosenek,nagle dostałam SMS'a od Ryan'a:
"Juliet,została ci tylko jedna piosenka do nagrania na płytę,termin wydania "The just started" to 1 maj,podekscytowana.? ;P przyjeżdżaj szybko do studia i nagrywamy,a potem wszystko ułożymy na płytę,wszystko już gotowa,tylko nagramy-i wgrywamy na płytę,potem tylko trzeba pilnować,aby nikt nie wykradł nam twojego debiutanckiego albumu"
CO.?! Tylko jedna piosenka,WOW nagrywanie sprawiało mi tyle przyjemności,że nawet nie wiedziałam,że już wszystko mam nagrane (no oprócz tej jednej)
Odpisałam mu:
"WOW,super....1 maj.? nie ma sprawy,w końcu nagrywałam piosenki na tą płytę już parę miesięcy...DREAMS COME TRUE....haha...zaraz będę w studio"
Prawo jazdy miałam już parę miesięcy (właściwie jak skończyłam 17 lat to poszłam na kurs i...zdałam :) 
Mama kupiła mi również sportowy samochód,więc nie było problemu,wyciągnełam kluczyki z szafki,wsiadłam do samochodu i wyjechałam do studio.
Po nie całych 10 minutach byłam na miejscu,wysiadłam z samochodu i poszłam nagrywać ostatnią piosenkę,przed tym napisałam też na twitterze:
"#TheJustStarted już 1 maja....#DreamsComeTrue KOCHAM WAS #thankful"
Oraz po paru sekundach kolejny:
"Praca w studio nad ostatnią piosenką na płytę,potem sesja,projektowanie okładki i płyta gotowa....THANKS.#TheJustStarted"
Ale już byłam w studio,więc weszłam do sali nagraniowej i zaczęłam nagrywać,było obłędnie,było super.
Po dosłownie 3 godzinach piosenka była nagrana,odsłuchałam ją parę razy i powiedziałam:
-WOW,to jest niesamowite.!
-Masz rację to jest obłędne-przyznał mi rację Ryan-teraz się szykuj,bo za parę minut masz sesję na okładkę do płyty,w tym czasie,Scoot wgra wszystko na płytę,zaprojektuję płytę,ale wystarczy,że sesja wyjdzie i okładka będzie gotowa
-SUPER.
Czekaliśmy na fotografa,w tym czasie napisałam na twittera:
"Praca nad ostatnią piosenką skończona...:) Zaraz sesja na okładkę....nie mogę się doczekać. #TheJustStarted"
I akurat wtedy gdy skończyłam pisać tweet przyszedł fotograf, poszłam za nim i zrobiliśmy chyba z kilkaset fotek,trudno było wybrać tą jedną,na okładkę,ale w końcu wszyscy w trójkę (ja,Ryan i Jordan-fotograf)zdecydowaliśmy,że na okładkę wybierzemy TO zdjęcia,bardzo mi się podobało,zresztą jak wszystkim,poszliśmy do studia i powiedzieliśmy,Scott zaprojektował mi okładkę na płytę,wszystko skończyła i album był w 100% gotowy,odsłuchałam cały ten album,było na nim 19 piosenek i wyszły naprawdę super,wszyscy byliśmy zachwyceni,nagle zadzwonił telefon Ryana on odebrał,a gdy skończył rozmawiać powiedział do mnie:
-Jutro gala KCA,pamiętasz.?Jesteś nominowana w kategorii "Debiut roku" i musisz pojawić się na tej gali
-Tak,wiem,a Justin w jakiej kategorii jest nominowany.?-zapytałam
-W kategorii "Najlepszy męski piosenkarz"
-Super,na pewno wygra-byłam o tym przekonana
- Jestem tego pewien
-A kto nominowany jest także w mojej kategorii.?/-zapytałam
-Michel Telo,zespół:The Wanted oraz Cody Simpson
-Wszyscy mają cudne głosy i nie będzie łatwo
-Dokładnie i wszyscy zadebiutowali w tym roku.
Dopiero teraz dowiedziałam się o nominacji,poszłam do domu,usiadłam przed laptopem,weszłam na twittera i postanowiłam trochę tweetować z fanami,napisałam:
"Dziękuję za nominację do KCA w kategorii "Debiut Roku" jestem wam bardzo wdzięczna...."
A po chwili postanowiłam napisać:
"#AskJuliet więc zadawajcie mi pytania :) mam czas więc poświecę wam go :)...KOCHAM WAS"
Moi fani zaczęli zadawać mi pytania i w miarę możliwości,odpisywałam im,miałam bowiem już 12 834 004 fanów,więc to nie było łatwe..:),odpisywałam im,ale też tweetowałam,jeden tweet do mnie był super,po przeczytaniu go zrobiłam wielkie oczy,a brzmiał on tak:
"Gratulacje dla @JulietMcCartney za #2 w iTunes z piosenką DREAMS COME TRUE..." i link,weszłam w niego i zobaczyłam,że na prawdę byłam na #2 w iTunes,utrzymywałam się na tym miejscu już przez...spojrzałam na datę...4 tygodnie,czyli od tego momentu,kiedy wyszłam piosenka,bez przerwy byłam na miejscu 2 :)
Ale na #1 z piosenką "Boyfriend" był Justin,więc nie miałam co narzekać,napisałam więc (na twitterze):
"Dziękuje za #2 na liście iTunes z piosenką "DREAMS COME TRUE"  .... #iLoveMyJulieteres"
Napisałam również 2 tweet do Justina z gratulacjami:
"Gratulacje dla @justinbieber za #1 ns iTunes hits z piosenką "Boyfriend" "
Byłam z niego,a zarazem z siebie dumna,kończyłam już tweetować z fanami,była godzina 17:00 i tweetowałam z nimi już ok.2 godziny,usłyszałam dźwięk mojej komórki:
-Halo-odebrałam,dzwonił do mnie Shen
-Mam załatwioną dla ciebie  trasę koncertową "THE JUST STARTED World Tour" będziesz promować album,wszystko jest załatwione,miasta o których wspominałaś koncertujesz od 25 czerwca,aż do 31 sierpnia,koncertujesz co 2 dni a finał koncertów będziesz miała (tam gdzie JB,swój pierwszy finał trasy koncertowej) czyli w MSG
-Naprawdę.?!-niedowieżałam-dziękuję
-No to ja lecę,paaaa-i rozłączył się
Nie sądziłam,że już w pierwszym roku mojej kariery zajdę tak daleko,to wszystko dzięki Justinowi i moim fanom,napisałam to nich na twitterze:
"Bez was niczego bym nie osiągnęła..."
W trendsach zobaczyłam hasło mojej trasy koncertowej "The Just Started World Tour".
Napisałam im również (na twitterze):
"Czyli już wszystko wiecie...:) Moja trasa koncertowa rozpoczyna się w czerwcu.kocham was.#DreamsComeTrue #TheJustStartedWorldTour ".
Włączyłam film na DVD "Justin Bieber:Never Say Never",on zawsze doprowadza mnie do łez i dzięki temu filmowi staje się silniejsza....:).
___________________________________________________________
Nareszcie skończyłam.pisać.wszystko dla was :)
Komentujcie to znak,że chcecie czytać.

KOCHAM WAS 



5 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) Czekam na nn rodział @ania_bieber

    OdpowiedzUsuń
  2. kuurde fajnie, że ona tak spełnia swoje marzenia. :) też staram się do tego dążyć. :)
    @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, szczęściara z niej . ♥ Kocham twojego bloga i nie mogę sie doczekac nowego rozdziału . ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ;] z niecierpliwością czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział, bardzo ciekawe :)

    @AnoOonimm

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.