UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

czwartek, 5 kwietnia 2012

Rozdział 20

Zauważyłam Selenę która znów kłóciła się z Justinem,ale o co,czy ona nie umie zrozumieć,że Justin jest teraz ze mną,nie chciałam wychodzić,bałam się Seleny,ale bałam się również o Justina,spojrzałam przez okno jeszcze raz,kiedy zobaczyłam jak Selena rzuca się na Justin i zaczyna go całować,Justin szybko ją odepchną i rzucił coś w rodzaju "odczep się"(inaczej,wiesz o co chodzi) przychodząc zezłoszczony do mojego domu,od razu mówiąc do mnie:
-Przepraszam
-To nie twoja wina,widziałam wszystko
-Jak twoja ręka.?-zapytał
-Lepiej,ale nadal boli,kochanie,jak nie chce to nie musisz być cały czas ze mną
-Ale chcę-mówiąc to pocałował mnie w policzek
Wtedy zadzwonił jego telefon,było to Scooter:
-Halo-Justin odebrał
Nie słyszałam ich rozmowy,ale gdy Justin skończył rozmawiać powiedział:
-Będę wieczorkiem-i wyszedł
Poszłam więc na górę do mojego pokoju,weszłam na laptopa na stronę plotkarską,a tam nagłówek
"Juliet McCartney postrzelona w rękę przez Selenę Gomez"
Weszłam w artykuł i przeczytałam cały tekst:

"Prześliczna Juliet McCartney został dzisiaj rano postrzelona w rękę przez Selenę Gomez,jej chłopak Justin Bieber skomentował całą sprawę dziś rano w szpitalu,kiedy zawiózł tam Juliet:
-Nie będę się wypowiadał na ten temat,zależy mi na bezpieczeństwie Juliet,dlatego będę robił wszystko aby krzywda jej się nie stała.
Selena jest zazdrosna,gdyż jest to była dziewczyna Justina,prawdopodobnie nie akceptuje ich związku i robi wszystko,aby się rozstali,ale ich miłość jest mocniejsza i przetrwa"


Serwisy plotkarskie już o tym wiedzą i jaki widać są po mojej stronie,weszłam również na twittera:
"Nie chciałam was zawieść,przepraszam...wracam już do zdrowia i niedługo znów wracam do nagrywania płyty #iloveyou"
Nie odbyło by się również bez czytania wiadomości od fanów:
"Wracaj do zdrowia,wspieram cię na zawsze....kocham cię"  nacisnęłam RT,kolejny
"Juliet mam nadzieję że wszystko będzie w porządku z twoja ręką,musi być dobrze,taż radę...zawsze będę cię wspierać i sercem zawsze jestem z tobą" znów nacisnęłam RT i odpisałam jej
"Dziękuję..#ILOVEMYJULIETERES",czytałam też kolejne tweety do mnie,RT'owałam,odpisywałam,a na koniec napisałam
"I love my Fans,u know i love u" i prawie od razu było RT+50,cieszyłam się,niedługo znowu będę mogła nagrywać,lekarz powiedział,że za ok.tydzień,więc tak będzie.
Nim się obejrzałam dochodziła już godzina 17:00,bardzo brakowało mi śpiewania,więc włączyłam karaoke,wybrałam piosenkę i zaczęłam śpiewać,nagle usłyszałam dźwięk mojej komórki,przestraszyłam się,że to znowu Selena dzwoni,ale na szczęście był to mój menager trasy:
-Co tam-odebrałam
-Ty lepiej mów co u ciebie,jak twoja ręka-zapytał
-A dobrze......
-Zaraz do ciebie wpadnę i ustalimy w jakich krajach zagrasz parę pojedynczych koncertów
-Spoko-mówiąc to rozłączyłam się
Chwilę później ktoś zapukał do drzwi,poszłam otworzyć,był to Shen,usiedliśmy na kanapie i zaczeliśmy rozmawiać o koncertach,wybrałam:Toronto,Warszawę itd. on musiał wszystko załatwić,więc poszedł,a ja włączyłam Karaoke i zaczęłam śpiewać,gdyby nie ta ręka byłabym teraz w studio i nagrywała,ale nie bo przez panne Gomez musiałam siedzieć w domu i tylko "wirtualnie śpiewać",chwilę potem Justin wszedł do domu i zaczął mówić:
-Jak tam u ciebie.? Widzę że tęsknisz za śpiewaniem,chętnie pośpiewam z tobą
Mówiąc to Justin, wziął drugi mikrofon  i zaczął śpiewać ze mną,bawiliśmy się świetnie,Justin bardzo się wygłupiał,a mnie to po prostu....bawiło,tak Justin jest bardzo zabawny,on lubi się zgrywać,kiedy wybieraliśmy kolejną piosenkę on powiedział:
-Hej,bebe,te fondue czeka na ciebie,chcesz spróbować>?
Śmiałam się jak dziecko,Justin umiał mnie rozweselić.
___________________________________________________________________
Przepraszam,że krótko.:c.
Mam nadzieję,że się podoba.

Komentujcie to znak,że chcecie czytać.

5 komentarzy:

  1. niech Selinka się od niej odpieprzy. xd
    @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny bloog. Mam nadzieję że w końcu między nimi dojdzie do namiętnego pocałunku. ♥ Czekam ż będzie nastęony bloog. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. megaaaaa, super ten rozdział pozdro i zapraszam do mnie www.opowiadanieojustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny rozdział:)
    Bieber_Agata

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.