UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

wtorek, 27 marca 2012

Rozdział 18

Usłyszałam dzwonek do drzwi,więc poszłam je otworzyć,był to Justin:
-Justin,co ty tu robisz.??-zapytałam zdziwiona
-Przyszłam po ciebie,chyba nie w porę.
-No wiesz,trochę tak,miałeś być o 20.00
-Wiem,ale nie mogłem doczekać się spotkania z tobą
-No,dobra więc wchodź i siadaj,chcesz coś do picia.?
-A to wody
Nalałam Justinowi wody i poszłam na górę się upierać,umalować,uczesać itd.
Po jakieś 50 minutach byłam już gotowa,wyglądałam bajecznie: http://bi.kotek.pl/bloxlite/f640x640/63/85/67d66b0ec7.jpg zeszłam na dół a Justina aż zatkało z wrażenia:
-Wyglądzasz wprost wspaniale-powiedział po chwili
-Dziękuję-podziękowałam mu-To idziemy.?
-Taaaaaa... chodźmy
Na dworze Justin otworzył mi drzwi do swojego samochodu "Fisker Karma" i pojechaliśmy,po drodze rozmawiając:
-Wczoraj była premiera "Boyfriend",zadowolony.?
-No pewnie,nie spodziewałem się,że już po paru godzinach od premiery będę na #1
-Tak,wiem gratulacje
Ale już po paru minutach byliśmy na imprezie u LA,on przyjął nas z otwartymi rękami i powiedział do mnie:
-Juliet,to jak od jutra praca w studio nad 'The Just Started".?
-Tak....tyle,że mam pełno pomysłów na piosenki,do wspólnego śpiewania została zaproszona prze Ryana Tyelor Shift i jutro z nią nagrywam,jest to dla mnie duży zaszczyt
-Idę pogadać z ziomkami-szepną mi Justin na ucho
pokiwałam mu głową na znak "dobra" i dalej rozmawiałam z LA
-Czy będziesz chciał zaśpiewać "Dreams Come True" na imprezie=zapytał
-No pewnie,a co z Justinem.??
-Oczywiście Justin też zaśpiewa,najlepiej "Boyfriend"
-W porządku,a on już o tym wie.?
-Nie jeszcze nie
-To ja go pójdę poszukać
Więc poszłam go poszukać,gdy go znalazłam przekazałam mu informacje od LA,Justin był szczęśliwy,a do mnie podszedł Cody Simpson z pytaniem o duet:
-Cześć Juliet,słuchaj mój menager zadzwoni do twojego z pytaniem o duet,aja chce wiedzieć,czy zgodziłabyś się.
-hmm...-chwilę się zastanowiłam-w zasadzie to tak
Do Justin podszedł Jaden Smith i Ryan Butler,więc Justin poszedł z nimi pogadać,oni dawno się nie widzieli,a ja dalej rozmawiałam z Cody'm:
-Twoja kariera rozwija się niesamowicie,w parę tygodni masz już ponad 12 mln. fanów
-Dzięki....
Po chwili podszedł do mnie LA z JB i LA powiedział,że zaraz śpiewam,więc przeprosiłam Cody'ego i LA zapowiedział mnie na scenie
"Powitajcie wielkimi brawami moją nową podopieczną Juliet McCartney"
Wszyscy zaczęli klaskać,a ja wyszłam na scenę i zaśpiewałam 'Dreams Come True" wynagrodzili mnie jeszcze większymi brawami,po moim występie podchodzili do mnie mega-gwiazdy gratulując mi mojego talentu,pytali nawet o duet ze mną,po chwili LA wszedł na scenę i zapowiedział Justina,Justin wszedł na scenę i dodał parę słów przed występem
"Mój nowy singiel "Boyfriend" dedykuje mojej dziewczynie Juliet McCartney,pamiętaj skarbie ja nigdy cię nie opuszczę"
Zaczęłam się uśmiechać,a Justin zaczął śpiewać,po wykonaniu jego utworu,weszłam na scenę i mocno przytuliłam Justina,słyszałam szepty rożnych gwiazd,m.in.
"Nigdy nie widziałem tak kochającej się pary w show-biznesie i do tego Justin i Juliet mają ogromny talent"
***
Dochodziła 00:00 dobiegał koniec imprezy LA podziękował wszystkim za przybycie,LA poprosił abyśmy (tzn.Ja i Justin) zostali na chwilkę,nie wiedzieliśmy co LA od nas chcę,ale po chwili wyszedł on z wielkim tortem dla Justina ( http://www.justinbieberzone.com/wp-content/uploads/2012/03/justinbieberdiskcake.jpg ) z okazji premiery "Boyfriend",Justin był pod wrażeniem,przytuliłam go i pogratulowałam mu ,JB podziękował też mu,zapakowaliśmy tort do samochodu Justina i pojechaliśmy do mojego domu, wyciągnęliśmy "Boyfriend-tort" i zaczęliśmy go jejść,zjedliśmy już pół tortu gdy do domu weszła moja mama:
-Ty jeszcze nie śpisz.?! Cześć Justin
-Dzień Dobry proszę pani-powiedział JB do mojej mamy
-Cześć mamo,wiesz byliśmy przecież na imprezie u LA,czy Justin może dzisiaj u mnie nocować.?
-Dobrze Juliet,tylko wiesz rozłożymy Justinowi kanapę i będzie spał na kanapie w twoim pokoju-powiedziała mama i poszła na górę
-No widzisz Justinie zapraszam na górę-powiedziałam do Justina
-Dobrze tylko poinformuję mamę
Mimo,że Justin był już pełnoletni dalej informował mamę gdzie jest
Po paru minutach Justin przyszedł do mnie,kanapę miał już rozłożoną  "rozebrał się" on spał w samych bokserkach ,a ja w swoje piżamie nocnej.
-To oglądamy jakiś film...może horror.?-zaproponowałam
-YEAH GIRL-odpowiedział Justin-ale ja idę do ciebie 
Justin skoczył mi do łóżka,ja ale najpierw włączył horror "Klątwa",Justin przytulił się do mnie,tak jak do Jazzy na tym zdjęciu: http://farm7.staticflickr.com/6098/6258746272_a170ae2f2c_z.jpg nie wiedząc nawet kiedy zasnęliśmy ja i Justin w jednym łóżku,ale nic miedzy nami nie doszło,tak jak Justin i Catali Badles (jego była dziewczyna) spali w jednym łózko (nic miedzy nimi nie doszło) tak samo ja i Justin w jednym.
_____________________________________________________________
Tak wiem,w ostatnim zdaniu trochę się powtórzyłam,ale sory.
I wreszcie jest kolejny rozdział,wszystko dla was.
Mam nadzieję,że wam się podoba.

Komentujcie to znak,że chcecie czytać ;)

5 komentarzy:

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.