UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

czwartek, 1 marca 2012

Rozdział 16

"To był ciężki tydzień"-pomyślałam w czwartek 1 marca, "DREAMS COME TRUE" miało być na YouTube w sobotę,ale ta piosenka jest niesamowita,że pojawi się już jutro(dzień moich urodzin) to dla moich fanów,wszystko dla nich.
Byłam tak podekscytowana,że musiałam poinformować fanów przez twittera:
"Czy jesteście gotowi....?Już jutro "DREAMS COME TRUE" KOCHAM MOICH FANÓW"
Tak, pamiętałam,że mój chłopak,a właściwie już przyjaciel obchodzi dzisiaj urodziny,postanowiłam złożyć mu życzenia (przez twittera):
"@justinbieber Happy 18th b-day Justin.Już 18.?! Pamiętam cię jako chłopaka w szarej bluzie z "One Time "a teraz jesteś już pełnoletni,kocham cię przyjacielu.! #HappyBirthadayKidrauhl".
Dzisiaj 18 urodziny Justina,jutro 17 urodziny moje SZALEŃSTWO.
Rozmyślałam o Justinie gdy usłyszałam dźwięk mojego telefonu,był to Justin:
-Chcesz być moją dziewczyną...ponownie...ja...cię.......KOCHAM-zaczął od razu
-Oh Justin WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji urodzin,a co do tego to.....................PEWNIE ŻE TAK
-KOCHAM CIĘ i dzięki :)-rozłączył się,a po krótkiej chwili usłyszałam dźwięk dzwonka do drzwi,poszłam na dół a tam stał Justin,Scooter i mój menager Ryan.
-Dzięki za życzenie Juliet-
-:) Wejdziecie do środka.?-zapytałam ich trochę zmieszana
Wszyscy trzej weszli do środka,a mój menager zaczął od razu:
-Chcesz zaśpiewać w piosence razem z Justinem.?? Ta piosenka znajdzie się na "Believe" i jak chcesz na twojej płycie.
-YYYYY...no dobrze.
-Świetnie,będziemy wspaniałym duetem
I wszyscy trzej wyszli,Scooter i Justin do studia,a Ryan...sama nie wiem.
Mój duet z Justinem.? No pewnie,piosenka....napiszemy razem jak Justin znajdzie czas.
Ja miałam dopiero jedną piosenkę na płytę i...musiałam zacząć pisać nowe,więc tak zrobiłam,chciałam,aby moi fani nie zawiedli się na mnie,bez nich nie byłoby mnie i jakby Justin mi nie pomógł...też by mnie tu nie było,więc jestem im wdzięczna,jeszcze napisałam  na twitterze:
"Praca,praca jestem wam wszystkim wdzięczna za wasze ogromne wsparcie...nowe piosenki na płytę :) zaraz zaczynam pisać.DZIĘKUJĘ"

***
Ależ ja miałam WENĘ,bo inaczej nie mogłam tego ująć,w ciągu 5 godzin miałam aż  3 piosenki na płytę,a oto teksty:
"Love Me"
This was an accident 
Not the kind were sirens sound
Never even noticed 
We're suddenly crumbling

Tell me how you've never felt 
Delicate or innocent
Do you still have doubts that 
Us having faith makes any sense?

Tell me nothing ever counts 
Lashing out breaking down
Still somebody loses 
'Cause there's no way to turn around

Staring at your photograph 
Everything now in the past 
Never felt so lonely 
I wish that you could show me love

Show me love (4x)
Show me love 'till you open the door
Show me love (4x)
Show me love 'till I'm up off the floor
Show me love (4x)
Show me love 'till it's inside my pores
Show me love (4x)
Show me love 'till I'm screaming for more

Random acts of mindlessness
Commonplace occurrences
Chances of surprises
Another state of conciousness

Tell me nothing ever counts 
Lashing out breaking down
Still somebody loses 
'Cause there's no way to turn around

Tell me how you've never felt 
Delicate or innocent
Do you still have doubts that 
Us having faith makes any sense?

You play games, I play tricks,
Girls and girls, but you're the one
Like a game of pick-up-sticks 
Played by fucking lunatics

Show me love (4x)
Show me love 'till you open the door
Show me love (4x)
Show me love 'till I'm up off the floor
Show me love (4x)
Show me love 'till it's inside my pores
Show me love (4x)
Show me love 'till I'm screaming for more

Show me love, show me love 
Give me all that I want (3x)

Show me love, show me love 
'Till I'm screaming for more


"One Time"
Me plus you, I'm a tell you one time
Me plus you, I'm a tell you one time
Me plus you, I'm a tell you one time

One time
One time

When I met you girl my heart went knock knock.
Now them butterflies in my stomach wont stop stop.
And even thought it's a struggle love is all we got.
So we gonna keep keep climbin till the mountain top.

Your world is my world.
And my fight is your fight.
My breath is your breath.
And your heart.

Chours:

Your my One love.
My one heart.
My one life for sure.
Let me tell you one time. (girl I love,girl I love you)
I'm a tell you one time. (girl I love,girl I love you)
And I'm a be your one guy.
You'll be my #1 girl always makin time for you.
I'm a tell you one time (girl I love,girl I love you)
I'm a tell you one time (girl I love,girl I love you)

You look so deep.
You know that it humbles me.
Your by my side and troubles them don't trouble me.
Many have called but the chosen is you.
Whatever you want shawty I'll give it to you.

Your world is my world.
And my fight is your fight.
My breath is your breath.
And your heart.

Your my One Love.
My one heart.
My one life for sure.
Let me tell you one time. (girl I love,girl I love you)
I'm a tell you one time. (girl I love,girl I love you)
And I'm a be your one guy.
You'll be my #1 girl always makin time for you.
I'm a tell you one time (girl I love,girl I love you)
I'm a tell you one time (girl I love,girl I love you)

Shawty right there.
She's got everything I need and I'm a tell her one time.
One Time, One Time.
Give you everything you need down to my last dime.
She makes me happy.
I know where I'll be.
Right by your side cuz she is the one.

Your my One Love.
My one heart.
My one life for sure.
Let me tell you one time. (girl I love,girl I love you)
I'm a tell you one time. (girl I love,girl I love you)
And I'm a be your one guy.
You'll be my #1 girl always makin time for you.
I'm a tell you one time (girl I love,girl I love you)
I'm a tell you one time (girl I love,girl I love you)


Me plus you, I'm a tell you one time
Me plus you, I'm a tell you one time
Me plus you, I'm a tell you one time

One time
One time

"Pray"
 Ohh Ohh Ohh .. and I pray

I just can't sleep tonight.

Knowing that things aint right.
Its in the papers, its on the tv, its everywhere that I go.
Children are crying.
Soldiers are dying
Some people don't have a home



But I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain, hey
Can you tell me how I can make a change



Ref:



I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray



I lost my appetite, knowing kids starve tonight.
am I a sinner, cause half my dinner still lay on my plate.
Ooo... I got a vision, to make a difference.
And its starting today.



Cause I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain, 
heaven tell me how I can make a change



Ref:



I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and...



I praying for the broken-hearted.
I praying for the life not started.
I pray for all the lungs, not breathing.
I pray for all the souls in need I pray. 
Can you give me one today.



I just can't sleep tonight
Can someone tell me how to make a change?



Ref:



I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and..



I pray... I pray... I pray...



I close my eyes and pray...


To było niesamowite,ta moja WENA i w ogóle,musiałam wykonać telefon do Ryana,albo nie napisać mu SMS'a.Tak też zrobiłam napisałam mu SMS'a:
"Mam napisane już 3 piosenki na płytę,czy to nie cudowne"
Ryan odpisał po paru minutach:
"Wiesz,bardzo się cieszę,ale teraz nie mam czasu..wybacz mi"
Ciekawe co się stało,Ryan nigdy nie zachowywał się w ten sposób,ale cóż,napisałam na twitterze do moich fanów:
"Ah,to wszystko dzięki wam"
I po chwili było już jasne dlaczego Ryan się tak zachowywał...jego rodzice mieli wypadek,ale na szczęście to nic poważnego.
Było mi przykro napisałam jeszcze jednego tweeta:
"Przykro mi Ryan :("
Tak,więc było to trochę dziwne,jego rodzice mieli wypadek,a ja czułam się fatalnie to było dziwne uczucie.
Weszłam na tinychat pogadać z fanami,dałam linka na twitterze i już po chwili rozmawiałam z nimi bez opamiętania,przypomniał mi się cytat Justina 'Muzyka jest językiem uniwersalnym, niezależnie od kraju, w jakim się urodziłeś, czy koloru skóry. Zbliża nas wszystkich do siebie",powiedziałam to do fanów oni potwierdzili moje słowa,ale powiedziałam im 
(i to dosłownie):"Te słowa nie są moje...to słowa Justina,a właściwie jego wpis na twitterze z ponad roku i akurat teraz mi się przypomniał :)"
Rozmawiałam z moimi fanami jeszcze długimi godzinami i byłam szczęśliwa,że oni są szczęśliwi "Mam najlepszych fanów na świecie",a liczba followersów na twitterze wynosiła już prawie 2.500.000 WOW.
_______________________________________________________
Myślę i mam nadzieję że rozdział się podoba.
i tak wiem teksty piosenek to teksty piosenek Justina :)

Komentujcie to znak że chcecie czytać.

PS.Zrobiłam filmik urodzinowy dla Justina i mam nadzieje,że on to zauważy.



3 komentarze:

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.