UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

niedziela, 26 lutego 2012

Rozdział 15

Aż dwa wpisy o mnie jeden był na miejscu drugim #Julietes cant wait for The Just Starting , a drugi na miejscu piątym DREAMS COME TRUE.
WOW,to było niesamowite miałam ponad 2.000.000 fanów na twitter.com i dużo osób mówiło o mnie,nie sądziłam że marzenie się spełni,napisałam do moich wszystkich fanów na twitter:
"Jesteście niesamowici,kocham moich wszystkich fanów i moich #Julietes.DREASM COME TRUE."
Miałam też w followersach dużo osób z Polski (ja mieszkałam w Kanadzie),którzy bardzo mnie cenili,mimo że nie zaczęłam jeszcze koncertować,a mój menager się nie odzywa,zobaczyłam że moi Polscy fani zrobili akcje i "mały" spam do mnie,pisali POLAND NEEDS JULIET McCARTNEY,byłam im za to wdzięczna,zdawałam sobie sprawę,że własnie zyskałam prawdziwych fanów,twitter no kurczę musiałam im coś napisać:
"POLAND NEEDS JULIET McCARTNEY.?? thank u POLAND"
Wylogowałam się z twittera gdy usłyszałam dźwięk mojego telefonu,był to Ryan-mój menager:
-Halo-odebrałam
-Juliet,czy masz napisaną piosenkę zapowiadającą twój album.?-zapytał
-Tak,mam,zatytułowałam ją "Started" i jest już gotowa
-Ja do ciebie przyjdę i ją nagramy
-Ale przecież w poniedziałek mieliśmy jechać do studia L.A i nagrywać
-Posłuchaj,ona musi mieć ponad 3 min. napiszesz nową,a tytułem będzie twoje motto
-No dobrze,a coś się stało.??
-Nie ważne Juliet,przyjdę do ciebie jak najszybciej
Ryan się rozłączył a ja dostałam SMS'a od Evy:
"Jak tam,zdrowiejesz.??"
Ja:"Już jestem zdrowa,ale muszę męczyć się później nad napisaniem piosenki"
Eva:"Na twoją nową płytę,ale przecież miałaś ją już napisaną"
Ja:"No tak,ale mój Menager coś wymyślił i przez ten tydzień już mnie w szkole nie będzie"
Eva:"No spoko,spoko"
W tym momencie ktoś zapukał do drzwi
Ja:"Dobra,Eva chyba mój menager przyszedł,do usłyszenia,a raczej do SMS'owania ;P"
Zeszłam na dół otworzyć drzwi,był to faktycznie mój menager,poszliśmy na górę,ja oczywiście zaśpiewałam mu moją napisaną wczoraj piosenkę:
-Ona jest świetna-powiedział po chwili Ryan-nagramy ją ,a tu musisz napisać nową
-Dzięki,damy ja potem na YouTube
-Tak,teraz mogę powiedzieć ci czemu musisz napisać nową
-No to mów-byłam ciekawa
-L.A zarządzał abyś przed oficjalnym zapowiadającym płytę singlem nagrała jeszcze jeden i wrzuciła go na YT beż studyjnym nagraniem,dlatego tą musimy nagrać a ty musisz nagrać nową
-No to dobra.
Ryan wziął kamerę a ja zaczęłam śpiewać,potem wrzuciliśmy nagranie na YT.
-To będzie HIT,zobaczysz-powiedział Ryan
W tym samy czasie wyszedł,ja (już można powiedzieć tradycyjnie) poinformowałam moich fanów [rzez twitera:
"Sprawdźcie moją piosenkę na YT,to specjalnie dla was" i dałam link,już po paru minutach piosenka miała prawie 20.000 odsłon.
Dobra,ale teraz musiałam wziąść się za pisanie piosenki,tytuł to (moje motto) DREAMS COME TRUE.

***
Pisanie taje piosenki przyszło mi naturalnie,już po paru godzinach miałam całość:

I used to dream big

Had gotten so far
'Till somethin' came in
And it changed my heart
I took it so hard
I couldn't find my spark
And I was about ready to live in
But you don't know it
But you don't know it
You gave me a reason to keep going
When I couldn't see it
You made me see it
You are the reason why I believe in my dreams
I used to think that
Dreams were only that dreams
I hate to sound cliche
But that's exactly what I mean
But all of that changed
When I took and look at you
Yeah they really do
Yeah they really do come true
Yeah they do
Girl you're living proof
That dreams really do come true
I couldn't cave in and hadn't had enough
You made me look within
And see what I'm made of
Tou became the spark
That jump started in my heart
Girl you got me dreaming again
But you don't know it
But you don't know it
You aer the a reason why I keep going
When I couldn't see it
You made me see it
You are the a reason why I believe in my dreams
I used to think that
Dreams were only that dreams
I hate to sound cliche
But that's exactly what I mean
But all of that changed
When I took and look at you
Yeah they really do
Yeah they really do come true
Yeah they do
Girl you're living proof
That dreams really do come true
I've captured my dreams
I'm holding on tight
I'm never letting go
Never letting go
I'm planting my feet
I'm down for the ride
And finally
I feel like I'm right where I'm supposed to be
( dreams really do come true
dreams really do come true
dreams really do come true,
ohhh yeah )
I used to think that
Dreams were only that dreams
I hate to sound cliche
But that's exactly what I mean
But all of that changed
When I took and look at you
Took and look at you
Took and look at you
I used to think that
Dreams were only that dreams
I hate to sound cliche
But that's exactly what I mean
But all of that changed
When I took and look at you
Yeah they really do
Yeah they really do come true
Yeah they do
Girl you're living proof
That dreams really do come true
( yeah they really do, come true)

Ah,nie wiedziałam czy to tylko tak początkowy zapał,ale wiedziałam jedno-moi fani czekają na tą płytę i na ten kawałek,od poniedziałku zaczynam ostro brać się do roboty ,aby udało mi się nagrać piosenkę do soboty,aby moi fani mieli pewność,że naprawdę ich szanuję i że jestem im wdzięczna.
Musiałam też coś tweetnąć (napisałam na twitterze):
""DREAMS COME TRUE" już w sobotę.!! #ILOVEMYJULIETES #ILOVEMYFANS"
A po paru minutach dodałam:
"Jesteście gotowi.?"
Moi fani zaczeli do mnie tweetować:
"BIG DREAM-DREAMS COME TRUE",a po paru minutach to hasło było w trendsach. :)
________________________________________________
Uwaga,Uwaga piosenka która jest wklejona to nie moja piosenka ,jest to piosenka Tae Brooks'a

Tae Brooks-Dreams Come True

Mam nadzieję,że rozdział się podoba.

KOMENTUJCIE TO ZNAK ŻE CHCECIE CZYTAĆ

5 komentarzy:

  1. zajebiste (: czekam na następne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajne fajnee. :)))myślę, że Justin będzie jeszcze z gł bohaterką. :)
    @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny rozdział czekam na nn :D

    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest swietne:)
    @Bieber_Agata

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.