UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

piątek, 24 lutego 2012

Rozdział 14

"Czemu muszę być chora"-pomyślałam,nie lubiłam tego stanu :(
I teraz jest PECH,bo zawsze najlepszy rzeczy mnie omijają,tak jutro-kino z Evą,poniedziałek-sprawdzian (no może to nie jest najlepsza rzecz,ale potem muszę na ZDW chodzić,żeby nadrobić) i wg. w czasie choroby nie mam sił a nic i to dosłownie.
Justin się o mnie martwi,ale ona ma swoje sprawy nie może ciągle ze mną przesiadywać,bo...no wiece jego kariera.
Rozmyślając o nowej piosence Justina,która ma wyjść we wtorek weszłam na twittera,zobaczyłam jedną z ważniejszych (jak dla mnie) wiadomości:
"Nowa piosenka Justina Bieber "Live My Life" już teraz,pełna wersja" i link,weszłam na niego i faktycznie  była to 'FULL' wersja 'Live My Life",piosenka fajna.
"Biedny Justin"-pomyślałam
Postanowiłam napisać do niego SMS'a:
"Pewne jesteś załamany że "Live My Life" jest już na YT..? :("
Na odpowiedź nie musiałam długo czekać:

"Wiesz..to przykro,bardzo,tak cieszyłem się na  premierę tej piosenki,a tu jest już na YT"
Ja:"Wierzę ci,kurczę premiera miała być we wtorek..co się stało.?"
JB:"Ktoś musiał ją wykraść,to boli,a  jak się czujesz.??"
Ja:"Lepiej,Lepiej :) mam nadzieję że w poniedziałek pójdę nagrywać"
JB:"Heh,ja też mam taką nadzieję,nowy kawałek na twoją pierwszą płytę "The Just Starting",to będzie HIT"
Ja:"Cieszę się,że tak uważasz :P muszę poinformować fanów na tt"
JB:'Spooko kotku,ja spadam nagrywać,zdrowiej"

Justin jest słodki,no właśnie...weszłam na twttera i napisałam:
"Moja pierwsza płyta "The Just Starting" ukaże się w Lipcu,nowy,zapowiadający płytę kawałek w sobotę   ,jak dobrze pójdzie :) #ILOVEMYFANS #ILOVEMYJULIETES'
Pewnie jesteście zdziwieni czemu "Julietes",moi fani to wymyślili,nazywają się tak lub też JulietMania,spoko spoko,ale miałam już prawie 2.000.000 WOW:
(napisałam na twitterze)
"Jest już was prawie 2.000.000,dziękuję wam. #JulietMania #Julietes"
Dobrze,ale moi fani lubią gdy RTuje ich tweety (zresztą ja też to lubię) weszłam na wiadomości i zaczęłam RT te tweety:
"Nie mogę się doczekać na "The Just Starting" to będzie niesamowita płyta.! #Julietes"
"Uwielbiam cię,jestem #Julietes ;) nie mogę się doczekać na "The Just Starting""
""The Just Starting" ah jeszcze czekać do soboty na zapowiadający tą płytę kawałek"
"Dlaczego "The Just Starting" dopiero w lipcu".?? :p"
"Juliet,to ty jesteś moją inspiracją,nie wiem czemu,ale słuchając twoją piosenkę chce mi się płakać"

Na ostatni musiałam odpisać "Dziękuję ci #ILOVEMYJULIETES"
Musiałam zabrać się za pisanie piosenki na nowy kawałek,piosenkę zatytułowałam "Started".
Po wielu nieudanych próbach miałam już piosenkę:

My career is gaining momentum
dreams come true, do not judge
  Never Say Never to Always, always, always
I never thought that I could be famous, you follow me every step of the
you are interested in my career, dreams are real do not you think.?
All will be well on your mażenia towers and do not give up.
I  just starting out, thanks to you I'm here and thanks to you I'll be here long, I dopero start, but you do not give up the towers at each other, it is only the beginning of me, I like it, dreams are real.
Never Say Never, and I'm just starting to watch is just the beginning of me, maybe it's strange, but I just started and never give up, is just the beginning I just started
My career is gaining momentum
dreams come true, do not judge
  Never Say Never to Always, always, always
Forever young, forever with you, forever, forever, forever.
You are always with me and I will always here for you.
Never say never and make sure you never forget, I'm just starting out, this is only the beginning of me.
THE JUST STARTED
I start dopero
My career is gaining momentum
dreams come true, do not judge
  Never Say Never to Always, always, always
I thank you for everything, meet you dreams come true
THE JUST STARTED
Może nie całą,ale większość,dałam sobie warunek że ma mieć ponad 2:30 minuty,a ta będzie miała ok 2 minuty,jeszcze jutro coś dopiszę,a teraz....no cóż to jeszcze nie teraz,już mam swoje motto to DREAMS COME TRUE,tak weszłam na twttera i napisałam:
"Moje motto to DREAMS COME TRUE czyli MARZENIA SĄ PRAWDZIWE"
Ale w trendsach zobaczyłam...
_________________________________________________
I JEST WIELKI POWRÓT ROZDZIAŁÓW
Przepraszam że długo nie dodawałam,ale szkoła,czasu nie było,myślę,że się podoba.
I przepraszam za jakiekolwiek błędy w "piosence"

KOMENTUJCIE TO ZNAK ŻE CHCECIE CZYTAĆ

PS.TO oficjalne Fan Page (lista) fanów Sebastiana Rutkowskiego,zapisać się (ja chcesz)
KOCHANI WCHODŹCIE NA OFICJALNĄ STRONĘ POLISH BELIEBERS MUSIMY MIEĆ 100K. :)

6 komentarzy:

  1. super jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! ;D Kocham to ;D Zapraszam do mnie: http://bieberbieberbieber.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdzial:)
    @BieberAgata

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny rozdział : ) czekam na nn :D
    prosze inforumuj mnie przez tt - @magda_nivanne

    była bym wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę, musiałaś w takim momencie zakończyć? xdd
    @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń
  6. Megaśnie !
    Lubie to ! ♥

    @Angella_JB

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.