UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

poniedziałek, 6 lutego 2012

Rozdział 12

Był już piątek,a Justin ani nie zadzwonił ani SMS'a nie napisał,postanowiłam więc do niego sama zadzwonić:
-Czego chcesz-odebrał Justin
-Może grzeczniej i spokojnie
-Jak mam być spokojny skoro masz innego chłopaka
-CO.?!-zdziwiłam się
-Josh,nic ci to nie mówi
-Josh to nie jest mój chłopak
-Lena mi wszystko powiedziała
-Nie ufaj jej,to totalna kłamczucha
-Z NAMI KONIEC.!
-Ale Jus...
-Teraz już jestem z Leną
-Justin,ale ja....-Justin się rozłączył
Pięknie teraz Justin i Lena to para a ja ie miałam chłopaka,ale przecież nic mnie z Josh'em nie łączy,zeszłam na dół z płaczem:
-Mamo,muszę iść dzisiaj do szkoły.?-zapytałam mamę
-Juliet,co się stało.?-zapytała mama
-Justin ze mą zerwał
-Co.? Jak to się stało
-Znasz Lenę [...]-opowiedziałam mamie całą historię
-Nie przejmuj się,jeszcze Justin do ciebie wróci,a do szkoły nie musisz iść
-Dziękuję-poszłam na górę a mama poszła do pracy.
Oczywiście zadzwoniłam do Evy i jej powiedziałam,a Eva tylko mi odpowiedziała że po szkole do mnie przyjdzie.
Włączyłam laptopa grając w gry komputerowe,ale ciągle płacząc.
***
Godzina 15:20 ktoś zapukał do drzwi,była do Eva,otworzyłam jej:
-Juliet,jak to Justin z tobą zerwał.?-zapytała
-To prze Lenę...
-Ale jak to.? Co się stało-dopytywała się Eva
Opowiedziała jej całą tą historię.
-Naprawdę.?Ale tak nie można.
-Ty jej nie znasz,a i jeszcze Justin chodzi z Leną.
-Nie przejmuj się Justin to nie cały twój świat
-Ale on był moją pierwszą,prawdziwą miłością.
-Wierzę ci,też tak przeżywałam 2 miesiące temu rozstanie z Kris'em
Eva musiała już iść,więc poszła a do mnie znów  ktoś zapukał do drzwi,tym razem był to Josh.
-Cześć Josh,co się stało.?-zapytałam
-Wiem,że Justin z tobą zerwał i przyszedłem cię pocieszyć
-To wejdź-zaprosiłam go do domu poszliśmy do mojego pokoju
Lena była okropna,to wszystko przez nią.
-Przykro mi jeszcze raz,to moja wina-obwiniał się za to wszystko Josh
-To nie jest twoja wina,to Lena powiedział jakieś plotki Bieberowi,że mam chłopak no i on ze mną zerwał
-Nie martw się,Justin to dupek
-Wiem,ale przynajmniej ty jesteś fajny
-Dziękuję.
Josh zaczął się do mnie przybliżać,gdy odwróciłam się,żeby coś zabrać,a potem znów odwróciłam się z stronę Josh'a on mnie pocałował,a to miał czelność,dopiero co zerwałam z Justinem a on już się do mnie dobiera spoliczkowałam go.
-WYJDŹ Z MOJEGO DOMU.!
Josh wyszedł a ja byłam zupełnie zmieszana,nagle zadzwonił mój telefon,był to numer,którego nie znałam:
-Halo-odebrałam głosem,trochę się bałam
-Cześć,tu Chaz Somers,przyjaciel Justin
-Nie wypowiadaj tego imienia.
-Spoko,spoko.
-A tak właściwie skąd masz mój numer-zapytałam Chaz'a
-"TEN CHŁOPAK" mi go dał,jak się czujesz.?-zapytał
-Jest mi przykro,bo Lena wszystko zmyślił
-Wierzę ci,Lena jest okrtna
-A skąd ją znasz-zapytałam
-Ona 2 lata temu chodziła ze mną do szkoły i wiem jak ona jest
-Też się na niej poznałeś
-Tak,dokładnie,ja muszę kończyć,pa
-To pa-mówiąc to rozłączyłam się.
Zapisałam sobie go w kontaktach jako "Chaz" :) 
Było mi już lepiej,zdałam sobie sprawę,że Justin nie jest najważniejszy, zaczęłam się nawet śmiać.
Tak,pewnie,że weszłam na gg,Eva była dostępna,napisałam do niej :
Ja:"Siema co tam.?"
Eva:" mnie dobrze,a co tam  ciebie :P"
Ja:"zdałam sobie sprawę,że JB nie jest najważniejszy,pogodziłam się z tym,Justin do drań"
Eva:"Masz rację,a ja muszę kończyć :("
Ja:"to pa"
 I tak właśnie skończyła się nasza nie długa konwersacja.
Wogle humor mi się poprawił,ale wszystkie plakaty-Justina,z pokoju postanowiłam ściągnąć,za dużo wspomnień.
Jak pomyślałam tak też zrobiłam,15 minutach wszystkie plakaty JB z mojego pokoju zniknęły.
Szkoda tylko,że przez Lenę,Justin ze mą zerwał i ona z nim  jest.
Lena jest okropna.
Ale przestałam o tym myśleć,bo znów chciało mi się płakać.
______________________________________________
Mam nadzieję,że się podoba.
KOMENTUJCIE TO ZNAK ŻE CHCECIE CZYTAĆ :) 

6 komentarzy:

  1. fajny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Lena...!
    Ona jest okropna,ciagle klamie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to zniszczyło związek JB i Juliet,ale mam nadzieję,że w nn będzie lepiej. FAJNY ROZDZIAŁ CZEKAM NA NN

      Usuń
  3. wrrrrrrrrrrr ta Lena jest jakaś wrr. -.-'
    niech Bieber wróci do Juliet. :))@AuneBieber

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.