UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

środa, 8 lutego 2012

Dziękuję

Dziś tak trochę nietypowo,oczywiście rozdział dodam potem.

W pierwszych słowach tej notki,chciałabym podziękować za ok. i ponad 5 komentarzy pod jednym rozdziałem,cieszę się,bo piszę to wszystko dla was.
Gdy zakładałam tego bloga,nie wiedziałam czy będzie się podobać,czy będę miała wene do pisania,owszem są z 2 czy 3 rozdziały które są krótkie i beznadzieje,ale wtedy nie miałam weny :/ naprawdę staram się pisać sensownie i do rzeczy,ale czasem się tak nie da.
Myślę że rozumiecie.
Pisząc to,wcielam się w główną bohaterkę-Juliet,wyobrażam sobie to,jakbym ja nią była i jakbym to wszystko przeszła. :)

A co do ankiety:Czy podoba wam się opowiadanie które piszę.?
Jestem mile zaskoczona,bo aż 10 głosów na TAK i to jest 100 %.

Dużo też mam wejść na stronę,prawie 6oo i to w niecały tydzień.!



Dzięki Wielkie.!

1 komentarz:

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.