UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

środa, 1 lutego 2012

Rozdział 7

Następnego dnia ktoś chciał wejść do mojego pokoju:
-Cześć,Juliet-obudził mnie cichy szept Justina
-Co ty tu robisz.?-spytałam
-Mówiłem,że dzisiaj wpadnę,więc jestem
Spojżałam na zegarek w moim fioletowym iphonie była 9.54
-Cieszę się,że cię wiedzę,a teraz proszę idź do salonu ja się przebiorę i do ciebie dołączę-poprosiłam Justina.
Justin poszedł na dół a ja ubrałam się tak: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjwmmwiHNJxgvBeZb_Ef3zj5MMFjVXqvbEc-LNhsLmw6DXQ40p3pXRFmOzfsEccQJ6zmyOqFiCPYHwb6eRlbfqKADaBe0hnKrcrSz1SNtvxJ-9AIOSbAUkZSmvrQseuco7lbh36x5LJsD4/s1600/bosss.jpg .
Zeszłam na dół.
-Ślicznie wyglądasz-powiedział Justin
-Dziękuję-podziękowałam mu-a co cię do mnie sprowadza.?
-Pomogę nagrać ci Cover no może kilka i wrzucimy je na YouTube
-Hmm...no dobrze to chodźmy do mojego pokoju
Poszliśmy na górę wyciągłam z szafki kamerę a Justin pokazał mi tekst piosenki który miałam zaśpiewać.
-Dobrze to ty to śpiewaj a ja będę nagrywać-powiedział
-Ale ja ie znam tej piosenki
-Spokojnie,możesz patrzeć do tekstu
Więc zaczęłam śpiewać

"You were my Sun 
You were my Earth 
But you didn't know all the ways I loved you, no 
So you took a chance [...]"



Justin był pod wrażeniem mojego talentu:
-Masz wielki talent załóż sobie koto na twitterze ze swoim imieniem i nazwiskiem
-No dobra
Weszłam na Twittera i założyłam konto @JulietMcCartney tak więc dodałam ten cover na YouTube oraz poinformowałam w opisie,że mam konto na twitterze @JulietMcCartney,Justin dodał mnie do Followersów po 10 min. a ja miałam ich  już 500.
Potem nagraliśmy jeszcze z 10 cover'ów i wrzuciliśmy na YT,potem napisałam jeszcze tweet na koncie @_Belieber_94:
"Usuwam to konto i mam nowe @JulietMcCartney"
Po czym usunęłam konto i napisałam tweet na moim nowym koncie:
"Dodałam nowe covery na YT,jak chcecie to wejdźcie i sprawdźcie"
-Juliet zabieram cię gdzieś-oświadczył Justin
-Ale gdzie.?-zapytałam
-Chodź do samochodu,aha i jeszcze jedno-Justin na chwilę się zawiesił-Czy..Chcesz być moją dziewczyną.?
-Takkkkkkkkkkkkk-odpowiedziałam mu z wielkim uśmiechem na twarzy. Chodź wczoraj twierdziłam coś innego
Poczułam usta Justina na moich "Pocałunek z chłopakiem z moich marzeń"-pomyślałam :)
Potem poszliśmy do jego samochodu i pojechaliśmy ja nie wiedziałam gdzie,ale po 30 minutach byliśmy w studiu L.A.RAID
-Co my tu robimy.??-zapytałam Justina
-Zaśpiewasz dla L.A i może będziesz miała kontrakt.
-Ale jak ty sobie to wyobrażasz.?
-L.A widział twoje covery i powiedział że jesteś świetna
Cieszyłam się,może moje muzyczne marzenie się spełni.?
W tym momencie przyszedł L.A:
-Chodź Juliet zaśpiewasz dla mnie
Poszłam za L.A,a Justin czekał na mnie,po godzinie L.A oświadczył:
-Masz wielki talent skontaktuję się z tobą
-Dziękuję-byłam wdzięczna Justinowi
Pobiegłam do Justina i mocno go przytuliłam:
-Dziękuję-szepnęłam mu na ucho.
Poszliśmy do jego samochodu i pojechaliśmy.Ale nie do domu Justin gdzie mnie zabrał,sama nie wiedziałam gdzie.
***
Po 3 godzinach Justin odwiózł mnie do domu,a ja mam pełno fotek z Justinem z tego miejsca,lecz te jedno dałam na tapetę na moim iphonie,bo było takie słodkie:* 
Było to te:
Prawda,że słodkie.?

No to wróćmy do opowiadania.

Musiałam wejść na twittera i miałam już (SZCZĘŚLIWA) 5.000 followersów,oczywiście dostawałam pełno wiadomości typu:"PLEASE FOLLOW ME" ale w miarę możliwości naciskałam FOLLOW.
Nie zapomniałam też napisać tweeta:
"Hmm...będzie ciężko,byłam dzisiaj z Justinem u L.A.RAID i powiedział,że mam wielki talent,może dostanę kontrakt muzyczny z jego firmą.? DZIĘKUJĘ CI @justinbieber Kocham cię"
Nasze zdjęcia (moje i Justina) były już na serwisach plotkarskich,dostałam też wiadomość od jednej z moich fanek:
"Uwielbiam cię,czy to prawda,że ty i @justinbieber jesteście parą.?TE AMO"
Odpisałam jej,że tak.
"Super.!Chciałam być sławna,mam nawet ponad 5.000 fanów i to w niecałe 2 dni,jestem szczęśliwa,ale teraz   wiedzą już że ja i Justin jesteśmy parą,trudno"-pomyślałam.
Wolałam to zostawić jeszcze dla siebie,ale no cóż...już wszyscy wiedzą.

_______________________________________________
Krótki.?Raczej tak,przepraszam was.
KOMENTARZE=CHCECIE CZYTAĆ

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne opowiadanie, będę tu wpadać ; ]
    Czekam na nn ; **
    http://jb-perfect-love.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAA Uwielbiam twojego bloga.!
    z niecierpliwością czekam na następy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to jak piszesz. Piszesz ciekawie. Lubie to ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.