UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

wtorek, 31 stycznia 2012

Rozdział 4

Kiedy zobaczyłam,że Justin właśnie z niego wychodzi,starałam się aby nie zacząć piszczeć,ale właśnie moje największe marzenie się spełniło-zobaczyłam Justina Biebera,byłam bardzo podekscytowana.
Justin miał na sobie swoją błękitną skórę,wyglądał bardzo sexownie,chciałam do niego podejść  ale troszkę się bałam.
-Ty jesteś Juliet...?-zapytał Justin
Nie umiałam wydusić ani słowa.
-Tak...jestem Juliet,skąd wiedziałeś.?
-Czytałem twój profil na twitterze i były tam również twoje zdjęcia :)-powiedział Justin ze swoim uśmiechem
-Nie sądziłam że ty będziesz czytać mój profil-już się nie bałam bardzo dobrze rozmawiało mi się z Justinem
-Tak...Idziesz do agencji "WORLD STAR".?-po krótkiej cisz zapytał mnie Justin
-Tak,mieszkam niedaleko a moja mama pracuje w tej firmie
-To może pojedziemy razem-zaproponował mi Justin
-Jak nie będzie to dla ciebie problem to oczywiście
-To wsiadaj.
Justin otworzył mi drzwi do swojego samochodu i pojechaliśmy w stronę agencji "WORLD STAR".

***
Po 10 minutach byliśmy już na miejscu,otworzyłam drzwi,a tam dużo dziennikarzy
"Pewnie teraz będą myśleli,że jestem dziewczyną Justina"-pomyślałam
Robili nam dużo zdjęć,gdy wraz z Justinem weszłam do agencji była tam już moja mamy oraz Eva.
-Zobaczymy się potem,Juliet-oświadczył Justin.
Byłam szczęśliwa,Justin zauważył właśnie mnie.
-Juliet,czy ty..jechałaś z Justinem.?-od raz zapytała mnie Eva
-Przez chwile rozmawialiśmy,a potem on zaproponował mi żebym z nim pojechała
-I się zgodziłaś.?
-No pewnie,on jest bardzo miły
-Szczęściara z ciebie,też bym tak chciała.
Potem z Evą poszłam do kawiarni w firmie,Justin podpisywał kontrakt.
Nagle słyszałam dźwięk mojego telefonu.Była to moja mama:
-Gdzie jesteś.?-zapytała się
-Mamo,jestem w kawiarni.- odpowiedziałam jej
-Aha dobrze to pa-i wtedy rozłączyła się.
Nie wiedziałam o co jej chodzi,jednak po 10 minutach ktoś z tyło zakrył mi oczy.
-Mamo,możesz przestać.
Myślałam że to moja mama ale myliłam się.
-To ja,Justin.
-Justin.?! Co ty tu robisz.?-zapytałam
-Przyszedłem bo twoja mama powiedziała mi gdzie jesteś.-odpowiedział mi
Byłam przeszczęśliwa,Eva również.
-Mogę się dosiąść.?-zapytał nas Biebs
-Tak,siada-odpowiedzieliśmy chórem
-Juliet muszę ci coś powiedzieć
-Słucham
-Jesteś bardzo ładna 
-Dziękuję-odpowiedziałam Justinowi
Eva poprosiła mnie na chwilę:
-Chyba Justin się w tobie zakochał-szepnęła mi na ucho
-Przestań przecież on może mieć każdą i wybrał właśnie mnie.?
Ale byłam szczęśliwa,rozmawiałam z Justinem.
W tym momencie zadzwonił telefon Justina.
Justin odebrał:
-Yo,Scotter
Usłyszałam tylko trochę rozmowy:
-Przepraszam was,muszę iść-powiedział Justin i poszedł
Po 15 minutach ja i Eva poszliśmy do mojego domu.
Przez całą drogę rozmawialiśmy o Justinie, gdy nagle dostałam SMS'a,był to numer którego nie znałam
"Cześć,mam ten numer od twojej mamy,to ja Justin Bieber"
-Eva ja dostałam SMS'a od Justina
-Pokaż-zaciekawiła się Eva
Pokazałam jej więc SMS'a a potem zadzwoniłam do mamy:
-Juliet,nie mam zbyt dużo czasu-odebrała mama
-Dałaś mój numer Justinowi.?-zapytałam
-Tak dałam-mówiąc to moja mama rozłączyła się
Justin napisał do mnie,Eva musiała iść do domu,a ja sama poszłam do swojego.

Gdy byłam w domu weszłam na twittera i napisałam tweet:
"Rozmawiałam z Justinem...moje największe marzenie się spełniło"
Zobaczyłam też że Justin napisał do mnie:
"@_Belieber_94 Jesteś bardzo ładna"
Oraz zobaczyłam tweeta Justina:
@justinbieber napisał:"Chyba ty będziesz moją OLLG"
Jaka ja byłam szczęśliwa....
___________________________________________________
KOMENTARZ=ZNAK ŻE CHCECIE CZYTAĆ
Mam nadzieje że się podoba

4 komentarze:

  1. super rozdział

    Masz super bloga :)
    Z niecierpliwością czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę tu regularnie wchodziła :) Super blog oraz rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie piszesz, masz talent ; **

    informujesz może przez TT ?

    zapraszam do mnie
    http://nicole-and-justin-opowiadanie.blog.onet.pl/

    http://help-your-need-i.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,wasza opa jest dla mnie najważniejsza,a przez twittera informuję

      Usuń

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.