UWAGA! Kolejne rozdział postaram dodawać regularnie.DZIĘKI

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Prolog

Godzina  5.00 zadzwoniła do mnie moja mama.
-Halo-odebrałam zaspanym głosem.
-Juliet dzisiaj przyjeżdża do nas ciocia ze swoim synem,czy mogłabyś się nim zając.?-zapytała mama
-No a ty nie możesz,bo wiesz Eva do mnie przyjdzie i wogule
-Wiesz przecierz,że muszę pracować,a twoja ciocia przyniesie ci go i przychodzi do mnie
-Mamo.!!-byłam zła na mamę-no dobra
-Dzięki,jesteś kochana ciocia przywiezie ci Jaxona o 12.30-po tym rozłączyła się.
"Już teraz nie zasnę"-pomyślałam
Super,mama na pewno do wieczora będzie w firmie,a ja cały dzień będę musiała zajmować się moim kuzynem Jexonem,po prostu rewelacyjnie.
Spać mi się już nie chciało,choć była godzina 5.30.Przez ten telefon.
Zeszłam więc na dół i włączyłam TV,a tu wywiad z Justinem Bieberem na kanale MTV...

___________________________________________________
Może później dodam jeszcze I rozdział.

2 komentarze:

Komentarze pisać:

1.Bez wulgaryzmu;
2.Poprawną polszczyzną;
3.Tylko i wyłącznie o blogu (opowiadaniu);
4.Możesz podać nick od twittera.